Se historisk bykort

Se stort historisk kort over Løkken - Klik her!

Aktivitetskalender

aktivitetskalender

Galleri

loekkenmuseum_galleri

Julestue 10.12.23

Julehygge i Johanne Grønbechs Hus, Nørregade 12
Søndag den 10. december kl. 14:00 - 17:00.
Traditionen tro holder Løkken Museum julestue i Johanne Grønbechs hus. Det sker søndag d. 10. december. Museet åbner kl. 14.00. Derefter serveres museets specielle gløgg og hjemmebagte sprøde vafler, som bages på det gamle komfur efter god gammel opskrift og med gammeldags vaffeljern.
Det hyggelige skudeskipperhus er pyntet op med lys og gran, og vi er klar til at modtage gæster.
Museets efterårsudstilling med Løkkenmaleren Lars Nielsen kan stadig ses, ligesom den faste udstilling om skudehandelen og dens betydning for Løkken kan opleves.
Ved julestuen er der gode muligheder for at få ideer til julegaver, her kan man købe bøger udgivet af lokalforlaget Løkken. Der er også mulighed for at købe: Ladeplads, klippeark, postkort og andre publikationer..
Bestyrelsen håber mange vil kigge ind og opleve en hyggelig julestemning.
Alle er velkommen