Se historisk bykort

Se stort historisk kort over Løkken - Klik her!

Aktivitetskalender

aktivitetskalender

Galleri

loekkenmuseum_galleri

Særudstilling 2023

Løkken Museums særudstilling 2023
Løkken Museum åbner skærtorsdag, d.6. april årets særudstilling ” Arbejderliv i Løkken” i Johanne Grønbechs hus, Nørregade 12.
Den ene stue vil blive indrettet som Arbejdernes Fagforenings mødelokale med fane og mødebord samt billeder og plancher, der fortæller om fagforening og forskellige arbejdere i Løkken i tiden fra ca. 1950 til 1970.
I den anden stue vil man vise et fagforenigskontor med skrivebord, skrivemaskine, stempler og registreringsblanketter.
Foruden særudstillingen er der mulighed for at se museets faste udstilling om ”Skudehandel i Løkken”, samt kigge på det gamle køkken i det hyggelige hus og nyde den lille have.
Bestyrelsen håber, at mange gæster og lokale beboere vil benytte lejligheden til at aflægge Johanne Grønbechs Hus et besøg i påskedagene, hvor der alle dage vil være åbent fra kl.13.00 til kl.16.00.
Påskeudstillingen 2023 åbner torsdag d. kl. 13.00 med en uformel reception og et glas vin.
Alle er velkommen.
Ingen tilgængelig billedbeskrivelse.