Efterårsferie med udstilling af Løkken malere.

Efterårsferie i Løkken Museum

Løkken Museum, Johanne Grønbechs Hus, Nørregade 12, åbner søndag d. 14 oktober en efterårsudstilling med Løkkenmalere.

Løkken Billedsamling er en afdeling af Løkken Museum, derfor vil vi i efterårsferien vise billeder fra Billedsamlingens arkiv.

Billedsamlingen har i årets løb modtaget en del billeder af Anders Norre, så man vil kunne se mange af hans billeder, men også andre Løkkenmalere vil blive vist, bl.a. Anne Brugger, Chr. Valentinusen og Erik Larsen.

Bestyrelsen håber, at mange af byens gæster og lokale beboere vil benytte lejligheden til at aflægge Johanne Grønbechs Hus et besøg i efterårsferien, hvor der fra søndag d. 14. til og med fredag d. 19. vil være åbent vil være åbent fra kl.13.00 til kl.16.00.

Efterårsudstillingen åbner søndag kl. 13.00 med en uformel reception.

Alle er velkommen.

Hvis vejret tillader det, er Kystfiskerimuseet også åbent fra 10 til 16 fra søndag til og med fredag.